Bicepsi de otel cu si fara steroizi - Cum sa-i antrenezi eficient

Majoritatea barbatilor care merg la sala isi doresc bicepsi de otel. Rezultate rapide si vizibile se pot obtine printr-un program riguros de antrenament, combinat cu steroizi pastile. Acestia ajuta la definirea si constructia acestei zone. Pe de alta parte, este clar ca pentru bicepsi mari si fermi fara steroizi este nevoie de munca. Multa munca.

Evident ca exista metode de a creste in mod natural grupele de muschi, chiar daca ele nu au aceeasi eficienta ca in cazul unor steroizi injectabili, de exemplu. Cu cat exercitiile sunt mai dese si de o intensitate mai mare, cu atat se vor obtine rezultate vizibile. Multi antrenori recomanda exercitiile compuse, care necesita antrenarea mai multor articulatii si a mai multor grupe de muschi, aceasta fiind cheia pentru dezvoltarea masei musculare.

Tipuri de exercitii pentru bicepsi

Exercitiile pentru biceps se impart in doua categorii: exercitiile pentru forta (cele care cresc masa musculara) si exercitiile pentru izolare (definire).

Prin urmare, exercitiile obisnuite cu gantere nu sunt suficiente pentru cresterea acestor muschi. Va fi nevoie de un program alcatuit din mai multe antrenamente: flexii cu haltera in picioare, tractiuni, flotari la paralele, presa cu bara Z. Acestea sunt cateva dintre modalitatile clasice si de efect de a lucra bratele.

Flexii cu haltera, in picioare: constituie baza de antrenament pentru bicepsi. Se va prinde bara halterei cu mainile asezate la o latime de umeri, cu palmele in sus. Spatele va fi drept, picioarele apropiate si bratele perfect intinse. Privirea va fi mentinuta inainte, iar coatele vor fi lipite de corp. Se va ridica lent bara, incordandu-se bicepsii cu putere cand haltera este sus si coborarea va fi tot lenta, pana la pozitia de start. Repetarile vor fi cat de multe.

Flexii cu bara Z la banca Scott: se executa stand in sezut pe banca Scott, cu haltera inainte jos, cu palmele in sus (priza in supinatie). Coatele se lipesc de banca, paralele. Se foloseste forta bicepsului pentru a ridica bara. In timpul ridicarii, se inspira, iar la revenire se expira, in pozitia in care bratele sunt complet intinse. Dupa o ridicare, se face o pauza de o secunda si se reia exercitiul.

Tractiuni la bara: bara se va prinde cu ambele maini, in priza cu supinatie. Coatele vor fi blocate la o pozitie perpendiculara pe bara de tractiune, mentinandu-se pozitia de-a lungul setului. Prin forta bicepsului, se va ridica corpul, pana se obtine un unghi de 90 de grade - pana ajunge barbia la nivelul barei. Coborarea se face incet, indreptand bratele. Dupa o pauza de o secunda se reia exercitiul.

Avand in vedere ca bicepsul tinde sa se obisnuiasca destul de usor cu antrenamentele, indrumarea vanzaresteroizi.com este sa se schimbe ordinea exercitiilor la fiecare 4-6 saptamani, alternandu-le. De asemenea, odihna este foarte importanta. Este suficient un minut intre serii. Astfel, nu se va da posibilitatea bicepsului sa se „raceasca” si se va asigura o pompare buna.

In cazul in care se constata ca nu are succes antrenamentul normal pentru biceps, sfatul este sa se lucreze in aceeasi zi cu spatele. Se va lucra prima data aceasta parte, epuizand indirect bicepsul, prin efectuarea exercitiilor compuse, dupa care se va continua cu exercitii de izolare pentru biceps.

Adauga comentariu